ایران بازهم اسرائیل را درمانده کرد!


اظهارات اخیر مقام های رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته ای گروه ۱+۴ با ایران نشاندهنده آن است که مقام های تل آویو از توان مذاکره کنندگان ایرانی در این روند درمانده شده‌اند.

به گزارش تهران بهشت؛ به نقل از رسانه‌های عربی منطقه، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) گفت که اگر توافق هسته‌ای با ایران خوب باشد، تل آویو با آن مخالف نیست.
این برای نخستین بار نیست که مقام های رژیم صهیونیستی که پیش از ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای گروه ۱+۴ با ایران مواضع سرسخت علیه آن داشتند با عقب نشینی از این مواضع، می‌گویند اگر توافق هسته‌ای با ایران خوب باشد با آن مخالفتی ندارند.
اظهارات مقاما های رژیم اسرائیل در یک هفته گذشته نشان می‌هد که نگرانی صهیونیست‌ها از اقتدار ایران در مذاکرات وین این روزها به اوج رسیده است و شاید خود را برای پذیرش شکستی دیگر آماده کرده اند.

مواضع رو به افول صهیونیست‌ها نسبت به مذاکرات هسته‌ای نشاندهنده آن است که ایران در روند مذاکرات وین در مقابل قدرتهای جهانی مقتدر است و مقامات رژیم صهیونیستی به توان جمهوری اسلامی ایران در برابر غرب و دفاع از منافع ملی پی برده‌اند زیرا آن‌ها دریافته‌اند خود را باید برای شکستی دیگر آماده کنند.

صهیونیست‌ها که پیش از این کوشیدند تا مواضع غرب در قبال مذاکرات وین را علیه ایران تشدید کنند و مدعی بودند که نتایج حاصل نخواهد شد مگر آنکه قدرت‌های جهانی، موضع بسیار سخت‌تری را در پیش گیرند، این روزها ازعدم مخالفت خود با مذاکرات هسته‌ای سخن می‌گویند.

آن‌ها تا پیش از این برای ضعیف جلوه دادن قدرت دیپلماسی ایران مدعی بودند که ایران از موضع ضعف در حال مذاکره است و جهان به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی ایران در نقطه قوت قرار دارد اما طی روزهای اخیر بیان می‌کنند که تل آویو به طور خودکار با توافق هسته‌ای با ایران مخالفت نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی از آغاز مذاکرات وین نارضایتی خود از این مذاکرات را پنهان نکرد و با لفاظی بدنبال ایران هراسی و فشار بر طرف‌های مذاکره کننده با ایران رفته بود و درصدد بود تا با اتخاذ راهبردهایی قدرت‌های جهانی از مذاکرات هسته‌ای کنار روند اما با این وجود تاکنون هشت دوره مذاکرات برای رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا و راستی آزمایی آن بین مذاکره کنندگان ارشد ایرانی و طرف‌های مقابل انجام شده است.


[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 14 دی 1400 ] [ 9:08 ] [ east20 ]

اگر شما هم جگر مرغ می خورید حتما بخوانید


جگر مرغ اگر ارگانیک تهیه شده باشد خوردن آن برای کاهش استرس و تقویت پوست و مو و درمان برخی بیماری ها بسیار مفید و موثر است.

خوردن جگر مرغ برای کسانی که خیلی سخت کار می کنند و استرس دارند، مفید است. مواد مغذی موجود در جگر مرغ، با استرس مبارزه می کنند و موجب بهبود وضعیت خواب می شود.
تقویت ذهن، انرژی و سیستم ایمنی

جگر مرغ سرشار از آهن، زینک، فسفر و منیزیم است و ذخیره سلول های قرمز خون را افزایش می دهد و سبب تقویت ذهن سیستم ایمنی می شود.
سلامت دندان ها و استخوان ها با جگر مرغ

فسفر موجود در جگر مرغ فوایدی عالی برای سلامت دندان ها و استخوان ها دارد و به رشد استخوان ها و دندان ها در کودکان کمک می کند.

تغذیه برای دندان
جگر مرغ برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

جگر مرغ حاوی پروتئین است که به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها کمک می کند.
درمان کم خونی با جگر مرغ

جگر مرغ سرشار از آهن و ویتامین ب 12 است که نقش مهمی در روند خونسازی دارد. ویتامین B12 می تواند به تولید سلول های قرمز خون کمک کرده و عملکرد سلول ها را افزایش دهد و در تولید سلول های قرمز خون و جلوگیری از کم خونی نقش دارد.
تقویت بینایی با خوردن جگر مرغ

جگر مرغ سرشار از ویتامین A به شکل رتینول، آلفا کاروتن، بتاکاروتن و لیکوپن است که برای تقویت بینایی مفید است.

تقویت بینایی
جگر مرغ برای رفع و جلوگیری از بیماری ها
جلوگیری از آلزایمر با جگر مرغ

جگر مرغ در مبارزه با آلزایمر تاثیر دارد و ویتامین B12 موجود در آن به تقویت حافظه کمک می کند.
خواص جگر مرغ برای سلامت بافت های بدن

جگر مرغ حاوی 2.3 میلی گرم ریبوفلاوین است که از ترک یا پوسته پوسته شدن گوشه های دهان جلوگیری می کند. ریبوفلاوین، برای تولید مثل، رشد و ترمیم بافت های بدن از جمله پوست ضروری است.
درمان پلاگر با جگر مرغ

جگر مرغ از منابع عالی نیاسین هستند و کمبود آن در بدن به شکل پلاگر ظاهر شده و موجب هذیان، اسهال، التهاب غشاء مخاطی و پوسته شدن پوست منجر می شود.
جگر مرغ موثر در کمک به باروری

جگر مرغ حاوی فولات است و برای زنان باردار و زنانی که قصد بارداری دارند مفید است و به باروری کمک کرده و از نقص لوله عصبی جنین پیشگیری می کند.

تغذیه قبل بارداری
ارزش غذایی جگر مرغ

مواد و محتویات در 100 گرم جگر مرغ

  • کالری 156 کیلوکالری
  • پروتئین 22٫9 گرم
  • ویتامین B12 45 میکروگرم
  • نیاسین 0.16 میلی گرم
  • پتاسیم 300 میلی گرم
  • منیزیوم 23 میلی گرم
  • آهن 11٫3 میلی گرم
  • مس 3٫8 میلی گرم
  • چربی 7٫1 گرم
  • کلسترول 390 میلی گرم
  • ویتامینB6 0/549 میلی گرم

با همه فواید جگر مرغ که در بالا آورده ایم خوردن این غذای خوشمزه توصیه نمی شود زیرا :

در پرورش مرغ ها از مواد هورمونی استفاده شود. هنگامی که به مرغ آنتی بیوتیک تزریق می کنند باید 5 تا 14 روز از کشتار آن خودداری کنند اما این مسئله رعایت نمی شود و در بسیاری از مرغداری ها چند ساعت قبل از کشتار مرغ به آن آنتی بیوتیک می دهند.

بنابراین مقدار زیادی از این دارو ها، در جگر مرغ باقی می مانند زیرا جگر، محل سم زدایی است و بسیاری از دارو ها، قبل از دفع از بدن، داخل جگر به روش های مختلف آنزیمی، خنثی می شوند.

به همین دلیل هم بسیاری از جگرهای مرغ، آلودگی بالایی، بخصوص به آنتی بیوتیک ها دارند. اما گوشت مرغ، کمتر تحت تاثیر آنتی بیوتیک ها قرار می گیرد و این دارو بیشتر در جگر و کلیه های مرغ تجمع پیدا می کنند.

چرا نباید جگر مرغ بخوریم؟

آنتی بیوتیک ها، فلزات سنگین و سموم بیشتردر بافت نرم تجمع می یابند و از آنجایی که جگر هم بافت نرمی است این گونه مواد در این بافت رسوب می کنند و با خوردن جگر، آنتی بیوتیک ها، به بدن انسان منتقل شده و باعث به خطر افتادن سلامتی می شوند. پس اگر از نحوه پرورش مرغ مطلع نیستید آن را مصرف نکنید.

متاسفانه گاهی برخی آنتی بیوتیک های ممنوع هم مرغداری ها استفاده می شوند به همین علت باید مرغ های بسته بندی زیرنظر سازمان دامپزشکی از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و پیش از مصرف گوشت مرغ آن را حسابی بپزید زیرا فرآیند پخت و پز باعث از بین رفتن برخی از این آنتی بیوتیک ها می شود.

همچنین مصرف جگر مرغ برای مبتلایان به بیماری های قلبی عروقی، چربی خون بالا و نقرس مضر است. جگر مرغ از غذاهای با کلسترول بالا محسوب می شود، مصرف زیاد جگر مرغ باعث افزایش کلسترول و در نتیجه بیماری قلبی می شود.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 14 دی 1400 ] [ 9:04 ] [ east20 ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]