چگونه کاشت مژه انجام دهیم؟



اهمیت نحوه رشد ابروها

کاشت ابرو یک روش بسیار پیچیده و هنرمندانه است که در آن ابروها به طور خاص برای هر فردی طراحی می شوند. از طرفی زاویه رویش مو روی ابرو بسیار مهم است و با زاویه رویش مو روی سر بسیار متفاوت است. در هر مرحله از ابرو، زاویه رشد نسبت به سطح پوست و محل آن متفاوت است. پس از بالا کشیدن و رشد ابروها باید خواب و جهت کاشت ابروها رعایت شود تا به صورت نامنظم و عمودی روی پوست قرار نگیرند. زاویه و جهت رشد مو در ناحیه ابرو به سه ناحیه متمایز تقسیم می شود: تاج، ساقه و دم. به همین دلیل این عملیات به دقت و تجربه بیشتری نیاز دارد.

مزایای تعویض ابرو

استفاده از ابروهای طبیعی رضایت فرد را به بهترین شکل ممکن تضمین می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. مهم ترین نکته این است که رضایت از چهره باعث افزایش اعتماد به نفس و آرامش خاطر می شود.

کاشت ابرو طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو طبیعی روشی بی خطر برای کسانی است که به دلایل مختلف مانند جای زخم یا شکستگی یا الگوی طبیعی نامناسب ابرو، ابروهای خود را از دست داده یا آسیب دیده اند و انتخاب خوبی برای این عمل است.

کاشت ابرو یک راه حل موثر برای جایگزینی ابرو یا ترمیم قسمت های کوچک موهای از دست رفته است که در افراد به دلیل برداشتن بیش از حد موهای ابرو، جای زخم یا مشکلات ژنتیکی رخ می دهد. کاشت ابرو طبیعی از همان تکنیک های کاشت مو استفاده می کند.

برای افرادی که قبلا از روش های دیگری استفاده کرده اند توصیه می شود

کسانی که قبلا از روش هایی مانند خالکوبی، هچینگ، میکروپیگمنتیشن و ... استفاده کرده اند. در حین قرار دادن، آنها می توانند شکل ابرو را طوری انتخاب کنند که کل ناحیه تحتانی را بپوشاند.

بهترین زمان برای پاک کردن تاتو ابرو چه زمانی است؟

اگر مدل تاتو ابرو را دوست ندارید و می خواهید شکل آن را تغییر دهید، توصیه می کنیم ابتدا کاشت ابرو را انجام دهید و سپس برای روش های پاک کردن تاتو اقدام کنید. زیرا روش های لیزر یا لایه برداری ابرو به پوست این ناحیه آسیب می رساند و دوره نقاهت چندین ماه طول می کشد و باید چندین درمان متوالی انجام شود.

تفاوت اپیلاسیون ابرو برای خانم ها و آقایان

کاشت ابرو هم در خانم ها و هم در آقایان انجام می شود. از همه مهمتر، کاشت ابرو برای خانم ها با در نظر گرفتن قاب صاف و خطی صورت انجام می شود، اما برای آقایان برای حفظ ظاهری طبیعی و مردانه با شدت کمتر، پخش شدن و نامرتب انجام می شود. صورت

مناسب سن

به طور کلی کاشت ابرو برای افراد 18 تا 25 ساله انجام نمی شود، مگر در موارد خاصی که فرد باید با تایید پزشک این کار را انجام دهد.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو با استفاده از موهای طبیعی خود فرد و با ظاهری کاملا طبیعی انجام می شود. الگوی کاشت ابرو طبیعی بر اساس سلیقه و نظر فرد و همچنین فرم صورت و سن وی توسط متخصص پوست تعیین می شود و سپس با بی حسی موضعی عمل بدون درد انجام می شود. در این لینک می توانید فرم صورت و فریم ابروی مناسب خود را بدست آورید.

چگونه تماس چشمی برقرار کنیم

در کلینیک آتریسا کاشت ابرو به روش FUT انجام می شود. در این روش نوار باریکی از کنار موهای فرد (پشت سر) برداشته می شود و پشت سر از طریق این برش دوخته می شود. پس از انجام فرآیند برش و برش، مو به ناحیه فریم ابرو پیوند زده می شود. بعد از دو هفته بخیه برداشته شده و ناحیه کاملاً بهبود می یابد.

نحوه استفاده از بانک کاشت ابرو

از آنجایی که موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از پوست سر گرفته می‌شود، یک برش کوچک در پوست سر ایجاد می‌شود تا بخش کوچکی از مو از پشت برداشته شود و سپس می‌توان آن را به فولیکول‌های جداگانه در زیر میکروسکوپ جدا کرد. . موها به صورت جداگانه در یک ناحیه ابرو جداگانه کاشته می شوند تا حالت ابرو کاملا طبیعی ایجاد شود.

زمان برداشت فولیکول

حدود یک چهارم از جراحی ها برای رفع موهای زائد است.

تعداد گرافت ها

تعداد گرافت های کاشته شده بسته به مدل و تراکم ابروهای هر فرد متفاوت است، معمولا از 1000 تا 1300 ریشه مو برای هر دو ابرو گرفته می شود.

اهمیت نحوه ایجاد شکاف در جایی که مو قرار می گیرد

از یک سوزن مخصوص برای ایجاد صدها سوراخ ریز با دقت استفاده می شود. اگر قطر این منافذ خیلی کم است باید منافذ بزرگی انتخاب کنید و ابروها ضخیم و به طور غیر طبیعی پرپشت می شوند. اگر موهای کاشته شده خیلی نزدیک و متراکم باشند، پوست زیر ابرو دیده نمی شود. این درمان معمولاً شامل 300 تا 500 در هر ابرو می شود.

زمان عملیات

پیوند چشم یک عمل سرپایی است که با بی حسی موضعی در یک جلسه انجام می شود بنابراین نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. زمان مورد نیاز برای این کار معمولا 5-6 ساعت است. داوطلب به راحتی می تواند الگوی چشم مورد نظر خود را طراحی کند و این عمل بر اساس این طرح انجام می شود. تمام تلاش ما حفظ آسایش و آرامش مشتری در این مدت است و یک وعده غذایی کامل (صبحانه، ناهار و میان وعده) در محیط اتاق VIP تهیه می شود.

ابرو بعد از کاشت

ریزش موهای کاشته شده طبیعی است زیرا مانند کاشت مو در ناحیه سر، کاشت مو در ناحیه ابرو نیز در عرض چند هفته پس از کاشت شروع به ریزش می کند.

همانند کاشت مو، اکثر موهای کاشته شده به ابرو در طول دوره تلوژن به ریزش ادامه می دهند و پس از حدود 3-4 ماه به حالت طبیعی باز می گردند. پس از 6 ماه، 50 تا 60 درصد از نتایج نهایی کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولا در عرض 9 تا 12 ماه ظاهر می شود.

ترمیم کاشت ابرو

نیاز به ترمیم چشم بعد از 6 تا 9 ماه مشخص می شود. همانطور که موهای کاشته شده از نواحی غیر از چشم برداشته می شود و در اثر حرکت از قدرت رشد مو کاسته می شود و نتیجه پس از گذشت زمان ثابت می شود. توصیه ما معمولاً تقویت چشم های کاشته شده در این زمان با روش هایی مانند مزوتراپی است تا نیازی به ترمیم نباشد. مزوتراپی 3 هفته پس از کاشت ایمپلنت کره چشم شروع می شود و به صورت هفتگی در 4 جلسه انجام می شود.

توصیه های بعد از کاشت ابرو

تماس مستقیم دست با ابروی کاشته شده در چند روز اول پس از جراحی ممنوع است.

نواحی اطراف ابرو و چشم را با آب مستقیم نشویید.

به مدت یک هفته روی این نواحی آرایش نکنید.

پس از کاشت ابرو طبیعی، باید از پماد آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت استفاده شود.

شستشوی معمولی صورت یک هفته پس از کاشت امکان پذیر است.

ابروهای کاشته شده را می توان رنگی کرد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

موهای مورد استفاده در کاشت ابرو از بانک موی سر انسان گرفته می شود و موهای ابرو به طور مداوم رشد نمی کنند و بر خلاف موهای سر پس از مدت کوتاهی رشد خود را متوقف می کنند، نیاز به کوتاه شدن و تمیز کردن مرتب دارند.

عوارض بعد از کاشت ابرو:

کاشت ابرو یک عمل کم تهاجمی است، بنابراین عوارض جانبی آن حداقل است. اگر این روش زیر نظر متخصص پوست و مو انجام شود، مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

اگر این کار توسط افراد ناآگاه و غیر متخصص انجام شود، ممکن است عفونت در محل یا جهت ایجاد شود، خواب نامناسب رویش موهای کاشته شده. در صورت بروز این مشکلات، اصلاح ابروها بسیار دشوار است. در نتیجه توصیه می شود در انتخاب متخصص پوست و مو بسیار محتاط و محتاط باشید.

در کاشت ابرو، تزریق بی حسی بسیار دردناک است، زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است.

واکنش بدن افراد مختلف متفاوت است. در برخی موارد ممکن است تورم یا کبودی وجود نداشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، تورم اطراف چشم نسبتا کوتاه است و معمولاً پس از ده شب جراحی به سرعت از بین می رود.

پس از کاشت ابرو طبیعی، ممکن است دچار کبودی، تورم یا تورم در ناحیه ابرو شوید، اما تعدادی از عوارض دیگر در ارتباط با این جراحی وجود دارد.

کاشت ابرو موفق

تراکم بالای موهای کاشته شده و رژیم خواب مناسب برای یک کاشت ابروی موفق و حرفه ای مهم است.

مزایای اکستنشن چشم در کلینیک آتریسا

ویژگی های اصلی یک مرکز کاشت ابرو معروف، داشتن نمونه کار بزرگ و تیم حرفه ای و شناخته شده است. کلینیک آتریسا با افتخار از این ویژگی ها فراتر رفته و با حمایت و پیگیری مشتریان عزیز حتی ماه ها پس از کاشت ابرو سعی در ارائه خدمات با بهترین کیفیت در این زمینه دارد.

از دیگر مزایای کاشت ابرو آتریسا می توان تضمینی بودن آن را نشان داد. قبل از تصمیم گیری و انجام این رویه، کارشناسان ما به شما مشاوره داده و تمامی نکات و نکات لازم را توضیح خواهند داد. هر روز در بخش‌های مختلف ما، تیم‌های متخصص مشغول انجام ایمپلنت در اتاق عمل هستند، بنابراین شما می‌توانید با رعایت پروتکل به اتاق عمل مراجعه کرده و کیفیت و روش ایمپلنت را بررسی کنید. همچنین، با مشتریان دوست داشتنی که ابروهای خود را کاشت کرده اند، چک کنید تا آگاهانه ترین تصمیم را بگیرید.

مراجعه به منبع: https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز


[ بازدید : 10324 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 6 مرداد 1402 ] [ 11:53 ] [ east20 ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]